marți, iunie 15

Furtună

Dintotdeauna mi-au plăcut tunetele şi fulgerele! Îmi plăcea să stau în casă şi să privesc spectacolul de după perdele. Până într-o zi, când o furtună m-a speriat groaznic. De atunci, continui să cred şi să simt o oarecare jenă referitor la teama de stihiile naturii.

Azi însă ce-mi fu dat să aud la ştiri?! În urma tunetelor şi fulgerelor de la Iaşi, sistemul de urgenţă al spitalului a luat-o razna în urma cererilor de ajutor din partea unui număr considerabil de bărbaţi care sufereau de... frică de fulgere!!

Genial! Încep să cred că e o chestie normală! Mai ales că eu deja mă vindec de teama asta. Mă şi văd consolându-mi soţul şi spunându-i: "Nu-ţi face griji! În casă nu păţeşti nimic. Mai ales dacă stăm la bloc!"

2 comentarii:

  1. =)) My little baby is growing! >:D< Data viitoare cand o sa mai fie furtuna nu ma vei mai trezi in toiul noptii ca sa inchid geamul de la balcon, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu poate că nu. Dar pregăteşte-te să îţi auzi soţul cerându-ţi asta de sub plapumă! ;)

    RăspundețiȘtergere