duminică, decembrie 4

Întâmplări la teatru

Continuând seria "bărbaţilor care se dau la mine" - Întâmplări pe o bancă - trebuie să mai pun ceva aici, dovadă, să nu uit. 

Aseară, la teatru. În pauză, ies un pic la aer să mai văd lumea. Mă uit în jur să văd dacă recunosc pe cineva şi degust senzaţia de a mă simţi în siguranţă şi în altă parte în afara casei mele. Deodată, un individ la vreo 40-45 de ani (da, da, exact aşa!) vine lângă mine, îmi zâmbeşte şi îmi spune: 
- Vă place spectacolul? 
Nu înţelegeam dacă ne cunoaştem de undeva. Încercam să fiu uşor ironică. 
- Ţinând cont că sunt cam la a patra vizionare - da, foarte mult!
Figură siderată. 
- Vai, dar de ce îl revedeţi de atât de multe ori? 

Dacă asta e mult, înseamnă că l-aş da pe spate cu alte exemple. Dar mă abţin. 

- Pentru că îmi place Shakespeare şi, în special, montarea asta. 
- Mihai, îmi pare bine! 
- Mădălina, şi mie! 

Nenea vrea să îmi demonstreze mie cât de mare iubitor de teatru este el. 

- Eu merg foarte mult la teatru. Am văzut toate piesele de la toate teatrele din Bucureşti. Tu ce piese ai văzut? 
Nu zău!! Mă uit la el uşor sarcastic. 
- La TNB, "Sonată...", "Visul...", "Lecţia"...
- "Lecţia" nu e la Naţional. 
- Cum să nu?! La Sala Atelier. 
- Aa.. pe-asta nu am văzut-o. 
Şi cum rămâne, puiule, cu "atotcuprinderea" spectacolelor din Bucureşti? 

Urmează el: 
- Merg foarte rar la film. În ultimii zece ani, cred că am văzut vreo cinci filme. 
- Eu recunosc: nu prea mă uit la filme. 
- Păi, poate te invit într-o zi... Mergem să vedem un film...

Aaaa... Asta era! Ăsta era punctul terminus? Nu, mulţumesc. 
- Mmmm... Poate. Deşi nu cred. 
- De ce nu? 

Mă gândeam foarte serios la toate lucrurile pe care le am de făcut. 

- Deşi poate nu par, sunt o persoană foarte, foarte ocupată. 
- Şi nu poţi să îmi acorzi zece minute din timpul tău? Să îmi laşi un număr de telefon? 
- Nope. 
- Să înţeleg că totul nu e decât întâmplător. 
- E-exact. 
- Atunci mi-a părut bine. 
- Şi mie. 
- Sper că nu ţi s-a părut nimic deplasat. 
- Stai liniştit. Sunt obişnuită. 

Mda. Ce să zic. De la 65-70 de ani să scazi brusc la 40-45 e un avantaj. Zic. 

2 comentarii:

  1. Asta e partea cea mai tare:

    " - Sper că nu ţi s-a părut nimic deplasat.
    - Stai liniştit. Sunt obişnuită. "

    =))

    RăspundețiȘtergere
  2. un blog interesant am citit cateva postari cu multa placfere

    RăspundețiȘtergere