luni, mai 31

Teatru

Sunt una dintre persoanele care se duce la teatru în 9 din 10 ocazii. Acolo găsesc relaxarea, evadarea în alte lumi, observarea altor moduri de viaţă. Acolo cunosc oameni extraordinari care au ceva de spus, oameni care îţi marchează existenţa într-un mod mai mult sau mai puţin direct. Oameni pe care îi reţii toată viaţa. Oameni!
Dar asta e părerea mea, foarte subiectivă, de altfel. Voi: 


1. Ce părere aveţi despre calitatea teatrului românesc de azi?
2. Când mergeţi la teatru, după ce criterii alegeţi spectacolul într-un oraş care oferă pe puţin 10 spectacole într-o seară de week-end? 


Şi pentru că tot suntem la acest capitol, n-ar fi rău să daţi curs chemării chestionarului de mai jos. 

http://www.surveymonkey.com/s/HQCG6VK


Mulţumesc!

4 comentarii:

  1. 1.Sunt de parere ca teatrul romanesc de astazi este inovator. Piesele pe care le-am vazut au abordat subiecte delicate in legatura cu lumea in care traim. Au impus o viziune noua si diferita de tot ceea ce vazusem pana atunci. Desigur, teatrul isi pastreaza si caracterul traditional, dar actorii aduc intotdeauna ceva nou pe scena, ceva din lumea de astazi. Diversitatea subiectelor mi se pare cel mai important la teatru pentru ca spre deosebire de filme, care se fac pe banda rulanta, piesele de teatru se feresc de monotonie. Iar cand te duci la "Scent of a woman" degeaba te gandesti ca are vreo legatura cu consacratul film sau daca te vei duce la "Google,tara mea" degeaba vei crede ca tema este cea a internetului. Eu am avut parte de cateva surprize....
    2.Criteriul Madalina. Ea imi spune ce piese merita sa fie vazute.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Teatrul romanesc a fost mereu frumos. Se adapteaza si aduce idei inovatoare. Teatrul de azi se reinventeaza si atrage tot mai multi spectatori.
    2. Daca ceva anume imi atrage atentia(titlu, distributie, regizor etc.) am si luat bilet (ma rog... :) )

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.Trebuie sa recunosc ca in toata viata mea nu am fost decat de... 4 ori la teatru; 2 dintre piese mi-au placut foarte mult (oare are legatura faptul ca jucau in ele actori de renume precum Marcel Iures sau Florin Piersic...cred ca foarte mare), in timp ce celelate doua aproape ca m-au facut sa adorm.Nu sunt, asadar, experta in d'ale teatrului, dar opinia mea este ca teatrul romanesc are mult frumos si putin...nu pot sa spun urat...mediocru cred ca ar fi cuvantul potrivit.

    2.Aleg si in functie de distributie, dar si functie de ,,poveste''...sa zicem asa

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca teatrul este o forma de manifestare a civilizatiei. Cu cat o sa vedem mai multi oameni in salile de teatru cu atat o sa creasca nivelul cultural al societatii. Trebuie doar sa intelegem ca prin comparatie cu alte forme de divertisment precum televizorul sau calculatoul,teatrul cultiva un tip de sensibilitate creational, ajuta imaginatia si stimuleaza educatia atat a spiritului cat si a mintii.

    RăspundețiȘtergere