joi, decembrie 30

My New Year's Resolution

Se termină anul. Mi-ar plăcea să las în 2010 toate durerile, amărăciunile, regretele... 

Nu. Nu vreau să uit. Vreau să învăţ să le accept. Să pot să trăiesc cu ele. În prezent. Să-i fiu pe plac sufletului meu. Să-i mistuiesc dorurile fără să rup câte o fărâmă din el. 

Nu cred în existenţa situaţiilor neschimbătoare. Dacă vrei cu adevărat, poţi orice. De aceea caut o alternativă, un pilon, o adaptare...

...o barcă pneumatică. Să nu ajung o epavă pe fundul oceanului. Modelul meu: supravieţuitorul care ajunge la mal ars de soare, deshidratat aproape complet, dar în viaţă, dornic de noi aventuri. Cum a ajuns la mal? Singur. 

Subscriu, deşi sunt încă în larg. 

2 comentarii:

  1. Asta inseamna ca inca nu s-a terminat! :) Ceea ce poate fi bine in unele cazuri. Poate aduce 2012 ceva mai de Doamne-ajuta! Craciunul a fost semnificativ! ;)
    Eu iti doresc vreme senina si mare linistita, vant catre rasarit si rezistenta cat cuprinde! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cum a ajuns la mal? Singur." - so cruel, but such a model - and so damn true.

    Şi îmi amintesc un citat: "Nu avem voie să lăsăm totul la voia întâmplării, aşa cum nu avem voie să ne înecăm. Înoată!"

    So keep swimming, no matter what.

    RăspundețiȘtergere