vineri, aprilie 30

Nu vă puneţi cu ele

Hmm.. să vedem... cine mai ascultă muzică veche? Cine se ducea la bunica şi asculta Dan Spătaru pe vinil? Eu una, da. Şi probabil, 80 % din generaţia din '90 cu bunici. Ieşeam în mijlocul străzii şi mă jucam cu o armată de copii de-a soldăţeii, cântând: "Trecea fanfara militară, în frunte cu-n tambur major... tras prin inel cu mustăcioră..."

Astăzi, aşteptând o reclamă pe care am de gând să o zidesc într-un post viitor, am dat peste "Te pui cu blondele" unde o întrebare suna cam aşa: Ce cuvânt lipseşte din versurile următoare: "Trecea fanfara militară în frunte cu-n ..... major!"

Răspunsuri de la blonde:
1. sergent
2. soldat
3. dirijor
4. bondoc
5. n-am auzit

Am crezut că nu aud/văd bine. Voi pe care-l alegeţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu