sâmbătă, aprilie 24

Sâmbătă

În ultima perioadă, am decis să ironizez Bucureştiul. Ei bine, oraşul ăsta mă ajută în tot ce îmi propun pentru că îmi furnizează subiecte la orice pas!

Azi, la Izvor, decid să iau metroul până la Unirii decât să stau în trafic la Naţiunile Unite, în RATB. La scurt timp după ce am descifrat care e direcţia spre Unirii, apare un metrou antic şi de demult, scârţâind din toate încheieturile şi fără a fi prevăzut cu înregistrările de rigoare referitoare la detaliile despre staţii. 

Abia apuc să urc în metrou. La o secundă după ce am pus şi cel de-al doilea picior pe "podeaua" trenului, aud precipitat: "Atenţie, se-nchid uşi...! Urmeaz... staţ... Piaţ...Unir...cu peron... pe part... stâng...!"

WTF??? Am spus că poate nu erau oameni în staţie şi de-aia ne-am mişcat repede. Iar nenea fără terminaţii o fi fost prea grăbit. 

La Unirii, se deschid uşile. Imediat după deschidere: "Atenţie! Se-nchid uşi...!" Şi aceeaşi voce precipitată continuă "Urmeaz... staţ...". 

N-aţi apucat să coborâţi? Asta e! La prima! 
N-aţi apucat să urcaţi? Asta e! Mai vine unul!

Şi după o adevărată expediţie cu 619 în care era să mă dau cu capul de toate geamurile, inclusiv de tavan şi podea, m-am hotărât: nu vă urcaţi în mijloace de transport în comun în weekend! Şoferii sunt prea frustraţi de faptul că ei lucrează, când alţii au liber! 

Un comentariu:

  1. Funny! "omul fara terminatii" :)) A big hug for the sad people si multa rabdare pentru noi!

    RăspundețiȘtergere