duminică, septembrie 11

Trei moduri despre cum să NU vorbeşti despre rezervări

1. - Bună seara! 
    - Bună seara! 
    - Am şi eu o rezervare pe numele "...". 
Caut pe listă. 
    - Serios? Nu vă găsesc. Unde aţi făcut-o? 
    - La telefon? 
    - Şi cu cine aţi vorbit? 
    - Cu nimeni. Am lăsat mesaj în căsuţa vocală de pe numărul de Vodafone!
    - Nu serios!!!
A se înţelege "Să mori tu!"

2. - Bună seara!
    - Bună seara! 
    - Am o rezervare pe numele "...". 
Din nou - caut pe listă. 
    - Nu sunteţi pe listă. Aţi făcut rezervarea pe mail sau la telefon? 
    - Pe Facebook. Am dat "attending"
    - ... 
No shit!!

3. - Bună seara! 
    - Bună seara! E cu intrare? 
    - Da. 
    - Şi e nevoie de rezervaţie? 
Încerc să îmi stăpânesc hohotele de râs care dau să iasă din mine. 
    - Nu aveţi neapărat nevoie de REZERVARE. Mai sunt locuri. :) 
Data viitoare, dacă îmi arătaţi actele doveditoare că aveţi o rezervaţie în munţi, promit solemn să nu vă mai cer bani pe bilet la intrare.

                     Update: În seara asta, după ce am fost întrebată de "rezervaţie", au trecut două minute, după care am avut surpriza să aud din gura aceleiaşi persoane: "A, pardon... Rezervare!" :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu