vineri, septembrie 3

Sweet, sweet... memories are sweet!

Leapşa de la ElenaCare sună cam aşa. Scrii în trei fraze ce a însemnat vara asta pentru tine. Apoi mai scrii trei fraze despre vara trecută şi finalizezi apoteotic, cu ce altceva decât o concluzie - comparativă ori ba - după vrute! (quote de la ea!) 

Bun. 

I. Vara asta
1. Mi-am luat rămas-bun de la o persoană foarte dragă mie. Un rămas-bun dureros. Singurul lucru care mi-a rămas: speranţa. Speranţa că ne vom mai întâlni cândva în viaţa asta. 
2. Din nou, mult, mult radio. Cu ore suplimentare. Cu foarte mulţi oameni extraordinari! 
3. Ieşiri nebune până la trei dimineaţa la Motoare, tot cu Elena [>:D<]. Nopţi nedormite. Un număr imens de nopţi nedormite. Discuţii de ordinul orelor la telefon. Plimbări prin oraş de dimineaţă până seara. 

II. Vara trecută 
1. O viaţă nouă. Am terminat doi ani de cursuri de teatru. Mi-am luat rămas-bun de la prietenii din Brăila. De la toate persoanele dragi din Brăila. 
2. Am dat admiterea la trei facultăţi. Dezamăgiri profunde. După o perioadă plină de angoase, am aflat că a rămas un locşor şi pentru mine. 
3. Nebunii în Bucureşti. Şi cu asta am spus tot! 

Şi, pentru că în ultima vreme foarte multe capitole din viaţa mea s-au închis, am ales să închid jocul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu