joi, august 27

Secţiune: CONCERT


Bucureştiul în ziua de 26 august. Am ieşit cu treabă, după prânz, prin oraş. Ce-mi fu dat să aud peste tot pe unde m-am dus?! Madonna, concert, deseară, scenă, albume, hituri, legendă… În autobuz, tramvai, metrou, pe stradă… Oamenii erau ca nişte raze. Toţi se îndreptau spre acelaşi centru: parcul Izvor. Vorbeau despre acelaşi lucru. Un subiect comun pentru toată lumea. Senzaţie.

Curioasă, m-am dus să văd ultimele pregătiri din parcul Izvor. Încă de la ora 17, oamenii au început să îşi ocupe locurile, fiecare după buget: pe iarbă sau pe locurile cumpărate cu sume cuprinse între 120 de lei pe gazon şi 800 de lei în zona VIP.
Am hotărât că seara trebuie să trec pe acolo să văd ce se întâmplă. Doar Madonna era pe pământ românesc. Nu pot să spun că sunt o fană a cântăreţei, dar unele melodii chiar îmi plac la nebunie! Aşa că nu pierdeam nimic.

Ora 21:30: Încă se mai aud foarte încet ceva melodii înregistrate, în niciun caz Madonna. Am stat cu gândul că o să apară la un moment dat şi poate creşte şi volumul sunetelor. Mă aflam în faţa gurii de metrou Izvor.

Ora 21:50: Mă plictisisem de tot şi era cât pe ce să plec, când am auzit-o pe Madonna urând tuturor românilor adunaţi acolo "O seară bună!". Am zis că mai stau. Nefiind la curent cu ultimul album al divei, nu prea aveam ce să fredonez, dar mă lăsam purtată de ritm si de atmosfera de distracţie, chiar şi pe iarbă în afara gardului.
Scena nu se vedea. Nu vedeam absolut nimic. În schimb, auzeam foarte bine. Am mai stat. Am mai stat. Am mai stat… Iată şi un hit cunoscut mie: "Candy shop".

Ora 23:00: Mă apropii de una dintre intrări în speranţa că o să am o vedere mai grozavă. Am fost surprinsă să văd cum oamenii care au plătit una dintre sumele menţionate mai sus părăsesc concertul unul câte unul, din ce în ce mai mulţi. Contrariată, am rămas să văd ce se întâmplă, nescăpându-mi însă distracţia. Între timp, printre altele: "Frozen", "La isla bonita", "Like a prayer”...

Ora 23:15: Surpriză: porţile se deschid şi întregii mulţimi de dincoace de gard îi este permis să intre în zona în care oamenii au plătit 120 de lei. Nu am ratat ocazia să o văd pe Madonna la câţiva zeci de metri de mine gratis. Chiar dacă showul a mai ţinut doar jumătate de oră, s-a meritat!!

Ora 23:45: Concertul se încheie cu "Give it 2 me" şi cu mesajul "Game over" pe toate ecranele.
Atmosferă de distracţie dacă te lăsai purtat de muzică şi de ritmuri.

Nu pot să comentez decât în legătură cu publicul aflat pe gazon: toată lumea se distrează, aplaudă, dansează, se simte bine şi în acord cu energia Madonnei văzută undeva pe un ecran şi cu jocurile de lumini de pe scenă.
Personal, a fost un concert care mi-a plăcut foarte tare şi care îmi va rămâne mereu în amintire. Un concert Madonna pe care l-am văzut şi gratis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu