duminică, martie 14

Tsunami


Cine a spus că Bucureştiul îţi oferă foaaaarte multe posibilităţi, mare dreptate a avut!! Cine a spus că trebuie să fii în Japonia anului 2004 ca să experimentezi un tsunami? Şoselele din Bucureşti şi viteza trecută cu mult de limita regulamentară aduc totul la tine acasă.

În seara asta, mă întorc eu frumos de la teatru şi stau cuminte la semafor într-o intersecţie destul de mare, aşteptând culoarea verde. Ţinând cont de lacul imens în care s-a transformat capitala după întârziata (şi ultima, sper) zăpadă din martie, m-am poziţionat decent la 1 metru jumate de asfalt ca să evit un eventual program de spălare automată a blugilor. Şi... am un adevărat şoc: o maşină nu tocmai luxoasă trece cu o viteză infernală prin cea mai mare baltă de pe carosabil şi ridică apa în slăvi transformând-o într-un veritabil tsunami de mai mult de 2 metri, care, surprins de gravitaţie, alege să clacheze exact deasupra mea.

Dragi studenţi, cine a spus că avem nevoie de cazare pentru a ne oferi minunata oportunitate de a ne purifica trupurile din cap până-n picioare, când putem face asta din iarnă în primăvară si din toamnă în iarnă, gratis şi chiar în centrul Bucureştiului?

P.S. Postarea asta trebuia să apară acum câteva zile dar blogspot-ul s-a încăpăţânat să îmi refuze opinia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu