luni, iunie 20

Tired

M-am săturat. Am obosit să tot încerc să aplanez conflicte, să găsesc explicaţii şi, de cele mai multe ori, să încerc de una singură să descifrez motivele comportamentului celuilalt, să îmi dau seama de ce reacţionează aşa şi care sunt graniţele comunicării noastre, unde trebuie să mă opresc cu sinceritatea. Ce-i drept, faptul că spun tot ce simt în momentul respectiv devine, pe zi ce trece, un defect din ce în ce mai mare. 

Am obosit să stau şi să ofer explicaţii pentru lucrurile care mie mi se par foarte logice în condiţiile în care abia am timp să mănânc. Cel puţin, în ultimele două zile, am cărat atât de multe scaune încât mă întreb dacă nu cumva o să ajung mai slabă decât sunt... Sunt pe drumul bun, oricum! 

În schimb, recunosc - îmi place alergătura asta continuă dintr-un loc în altul. Nici nu ajung bine într-un loc că sarcinile şi încep să curgă. Poţi foarte uşor să ajungi la poştă, la bancă, la hotel sau doar în curte. Doamna de la librărie îmi zâmbeşte când mă vede pe stradă şi ştie că, de fiecare dată când merg acolo, e nevoie de bon ştampilat. Domnul de la imprimerie mă salută când trec pe lângă geam şi arunc o privire înăuntru. 

Pe de altă parte, acum, când au aflat că o să plec, oamenilor le pare rău de despărţirea din ce în ce mai apropiată. Şi eu simt că o parte din mine va fi mereu acolo. Dacă aş putea le-aş păstra pe amândouă, dar ar trebui să mă transform în "Superwoman" şi mi-am dat seama că nu funcţionează întotdeauna. 

Îmi place ceea ce fac, dar se pare că niciodată nu poţi să fii pe deplin împăcat cu tine însuţi pentru că mereu apar fel şi fel de probleme... 

Nu are logică ceea ce spun, dar deocamdată e suficient că mă înţeleg eu. Asta ajută.

Şi nu, tot nu ajung acasă. 

Un comentariu:

  1. S-ar putea sa fiu injurata. Macar in gand.

    Rolul de mediator e de fiecare data nasol. Nu te mai baga si nu mai impaca pe nimeni, indiferent. Poti pica nasol, si cred ca asta deja stii.
    De ce incerci sa descifrezi comportamentul celorlalti? Daca vor ceva, cer. Daca ii deranjeaza ceva, spun. E de datoria lor. Si de datoria ta la fel, sa spui. NU esti datoare sa gasesti tu explicatii. In plus, nimeni nu poate invinui pe nimeni pentru ceea ce crede/simte. Si apoi, lucrurile care tie ti se par foarte logice pentru altcineva poate nu sunt. E la fel ca si cu gusturile: nu se discuta. Daca pentru tine e foarte normal sa datezi o foaie pe partea stanga a colii, poate pentru celalalt e absolut necesar sa se puna data in partea dreapta...
    Si cata vreme se intampla asa in cazul altora, e si dreptul lor gandeasca la fel.
    Acum depinde de cum vezi tu legaturile cu ei si de cat inseamna acele legaturi pentru tine.

    RăspundețiȘtergere