vineri, iulie 8

Hm.

Cum e posibil să te plictiseşti în casă, dar să îţi fie mult prea lene ca să ieşi undeva şi, cu toate astea, să simţi că nu mai suporţi să stai într-un loc? 

Exact aşa sunt eu acum. Ca un leu în cuşcă. Mă învârt în cerc şi nu ştiu ce să fac. M-am dezobişnuit să fiu acasă la ora şase seara în condiţiile în care, de trei săptămâni, ajung acasă în fiecare seară la ora zece şi un sfert. Când sunt odihnită, alerg cu telefonul la ureche. La propriu. Când picioarele protestează rău de tot, iau un taxi. Dar, indiferent de situaţie, ora e aceeaşi. 

Şi acum stau în casă, încerc să îmi fac conspecte, dar simt că ceva nu se leagă. Am ceva în mine. Vreau să fac ceva, dar nu sunt sigură încă. 

Şi, cu toate astea, dacă m-aş duce singură la mare în weekend? Aş fi liberă să îmi aleg absolut totul: de la costumul de baie până la staţiune, cazare şi berea de pe plajă. Complet singură. Weekendul viitor. 

Sugestii?? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu